جمعه 25 خرداد 1403
×
  • تاریخ انتشار: 18:00 1403/03/07
  • دسته : آشپزی
  • کد خبر : 16297
  • مجله اینترنتی : شب گوش

سه سوته یک عصرانه خوشمزه برای بچه‌ها آماده کن

دلگرم نوشت: اسنک پروتئینی نوعی میان وعده است که حاوی پروتئین بالایی است. پروتئین به شما کمک می کند تا احساس سیری کنید و عضلات خود را بسازید و ترمیم کنید.

سه سوته یک عصرانه خوشمزه برای بچه‌ها آماده کن

اسنک پروتئینی بهترین گزینه برای میان وعده ها

اسنک های پروتئینی می توانند برای افراد فعال، ورزشکاران و کسانی که به دنبال کاهش وزن یا حفظ وزن سالم هستند مفید باشند. در اینجا چند دستور پخت ساده برای اسنک های پروتئینی آورده شده است:

مواد لازم:

80 گرم جوی پرک شده

60 گرم پودر پروتئین با طعم دلخواه

40 گرم کره بادام زمینی

1/4 پیمانه پودر شیر، شیر بادام یا شیر معمولی

1/4 پیمانه آب (اگر از شیر مایع استفاده می کنید، از آب استفاده نکنید)

1 قاشق غذاخوری عسل (اگر از کره بادام زمینی بدون شکر استفاده می کنید)

طرز تهیه:

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.

تمام مواد را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید تا یکدست شوند.

مخلوط را به یک قالب مافین منتقل کنید و به مدت 20-25 دقیقه یا تا زمانی که طلایی قهوه ای شود بپزید.

بگذارید خنک شود و سپس به قطعات دلخواه برش دهید.

۲. طرز تهیه تخم مرغ آب پز

تخم مرغ آب پز یک میان وعده پروتئینی ساده و مغذی است. برای تهیه تخم مرغ آب پز، آنها را در آب جوش به مدت 10-12 دقیقه بپزید. سپس پوست آنها را بکنید و از آنها لذت ببرید!

۳. ماست یونانی با میوه و آجیل

ماست یونانی منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است. برای یک میان وعده پروتئینی خوشمزه و مغذی، ماست یونانی را با میوه و آجیل مورد علاقه خود مخلوط کنید.

۴. چیپس کلم پیچ

چیپس کلم پیچ یک میان وعده سالم و خوشمزه است که سرشار از پروتئین و فیبر است. برای تهیه چیپس کلم پیچ، برگ های کلم پیچ را به قطعات کوچک برش دهید و آنها را با روغن زیتون و ادویه های مورد علاقه خود بریزید. سپس آنها را به مدت 20-25 دقیقه یا تا زمانی که ترد و قهوه ای شوند بپزید.

۵. اسموتی پروتئینی

اسموتی پروتئینی یک راه سریع و آسان برای دریافت پروتئین و مواد مغذی مورد نیازتان است. برای تهیه اسموتی پروتئینی، پودر پروتئین، میوه، سبزیجات و شیر یا ماست را در مخلوط کن مخلوط کنید.